owner of dis blogger ♥

owner of dis blogger ♥

Monday, May 9, 2011

tentang die ...

nak story psal org yg aku sayang kad cny bole ? ehh , blog aku kn , suke hati aku lha nakk tulis apeh ponn :p
kisah bermula pd tahun 2010 , selepas aku putos dgn dy , aku stil sayanggg sgt kad dy even ktorg da tade papeh . aku tetap cntct dy wlwpn aku tawu dy da tade aty lg kad aku . ape ? korang nak ckp aku trhegeh kad dy ? yes i do ! so what ? ade aku susa kn edop kau ? takk kn ? so jgn sebok psal aku . 

 haa , niey lha muke owg yg aku sayang sgt-3 tuh . name dy MOHD ASHRAF HAMZIE B JUHARI tp org pggel CHIAXE jee . nsem kn ? ^^ aku sayang sgt kad dy . memang dlue sala aku , tp pcaye lha , kly niey aku da berubah . kalu die dpt trime aku balik , SUMPAH aku tak kan sia-2 kn dy . da 3 taon blalu tp perasaan sayang aku kad dy stil mcm dlue mo mybe more than dat . 



dlue aku takk bole trime knyataan yg kitorg da tade pape . tp baru aku seda prasaan takk bole nak d pakse , sayang n cinta dtg dpd hati yg betol-2 ikhlas . o mybe kitorang tade jodo kod . n dy nakk ktorg juz fren jee . as long as dy takk HATE aku , okea lha tuh :)
niey pic dy dgn mmbe-2 dy . aku amek sbb aku sukee tengok die buad muke cmtuh , hee~

No comments:

Post a Comment