owner of dis blogger ♥

owner of dis blogger ♥

Monday, May 9, 2011

rindu kau ...

muhd ikmal aizat !!! kitorang rindu kad kaw . kau takk rindu kitorang keh ? kau tawu takk , kelas kitee sekarang sunyi bilee kau takde . kenape kau pindah jao sampai ke selangor ? pinda sebla uma aku jee dahh lha hm :(
kau kad sane cane ? okea takk ? ade takk buda yg buli kau ? kalu ade kau ckp dkad aku tau . nty aku repod poliss , kau jangan takod ea . kau lawan jee , cakap cany ; kaw ingat aku kecik , aku takk takod kad kau ? 

 
kecik , buda cinee yg ganti tempad kau tuh takk best lha . yg salu tido kad dlm klas tuh , ape jadah tah name dy . kau tawu kn ? erm , tp sejak dy jd ketua da takk tdoe sgt , kdg-2 ade lha jugak . takk kesa lha apeh ponn yg dy buad yg penting dy TAKK BEST macam kau :(


aku ingat lagi suare kau , mukee kau , badan kau yg kecik takk besa-2 sampai sekarang tuh smue aku ingat lagi ,gelagat kau , lawak bodo kau *ops , kasa sgt . lawak takk brape pndy yg kau salu buad uh , care kau buad org ktawe , smue aku ingat . rindu dhoe kad kau . lagi-2 bilee teringat kau kwn aku dpd daja satuu -,-


bilee kau nakk balik jb dhoe ? nty kalu kau da balek sini rajen-2 lha jenguk kitorg ea . tau tau . kau kad sane jage diri baek-2 . kitorang SAYANG kad kau . kau jangan lupee kad kitorang tau . byebye

No comments:

Post a Comment