owner of dis blogger ♥

owner of dis blogger ♥

Wednesday, May 11, 2011

miss u dhoe ♥

hari nih aku nakk citee psal sorang makhluk ALLAh yg aku sayang . name dy tiara nur aziera . sedap kn name dy ? org nyeh ponn chantek tau ^^ 



haa , cun kn ? shape yg tgok dy memang bole tpikat , lebih-2 lg dy niey manjee org nyeh . dy baek , takk sukee mnyusahkn org , rajen , pndy msak , kiree perfect lha kalu nakk d jadikan bini , haha . da da , TERtuko topik pulakk . kitorang niey mmbe baek killer vavi dpd f1 , kotorang rapad sangat-2 , tp tuh dlue lha , sekarang ... hm , enta lha , tinggal kenangan jep kod :(


TIARA NUR AZIERA , kau tawu takk yg aku miss sangat-2 dekat kau ? kau taktahu ? niey aku nakk bgtahu lha niey . rndu seyh dekat kau . yelaa , dlue kitee kn salu bsame , pegy mane-2 ponn bkepit jek , da mcm belangkas kod . 3taon kitee cmtuh , yelaa , satuu kelas . even kdg-2 ade bselisihan faham , adat lha kn , tp kite tetap baek smule . memang susa kitee nakk bjaohan sebab maseng-2 pelukan sesame sndry . kau balik kampung , aku semak . kau pegy jalan dengan fmily kau , mukee aku lg yg menyebok , aku tawu kau sukee aku ekod fmily kau sbb kau bejalan tp kadang-2 aku maluu jugak sebna nyeh wlwpon kau takk kesa , aku kesa . 



kad sch kitee salu pegy tandas same-2 *tuh ponn nak citee . rehad samee , yg penting gosip pon same . mase f1 kitee nakal , kn kn ? sampai hamper smue cikgu kenal kitee time uh , kalu takk naza , tiara , kalu takk tiara , naza , HAHA :D org ckp muke kitee same , ykeh ? kadang-2 ade yg ckp kite kemba kn ? kitee ponn YEE kn aje , mlas nak bnyk ckap , pdahal takk ponn . so sapeh yg bace niey da tawu lha yg kitee tipuu dy , btw , we're soryy , haha


kau ingat lg takk baju niey ? kitee pkai same-2 mase jmpe 'dorang' kn ? n aku rindu time niey . bilee d pk-2 kn balek , da lamee kitee tak hangout kn ? dlue saluu sangat kitee hang sesame , but now ? hm , smue da brubah . wlaupn kau sebok n tade mase nakk luangkan dgn aku , aku tanakk kau lupee smue kenangan kitee . kau ingat lg takk mase kitee gado besa-2ran kad TSP ? haha , smpai sekarang aku ingat tau . lagi satu , aku hrap kau stil smpan vdeo yg kitee buad . n kau ingat tau lagu kitee . kau jangan buang sebab tu jelaa satuu bnde yg bole buad kau ingat aku


erra , kau tawu takk aku nakk kitee macam dlue , kau ade masalah , kau citee kad aku , aku ade masalah , aku citee kad kau , kalu kau ade papeh berite , aku org ptame yg akan tawu dlue sbelum org laen . kau sanggop tepon aku pagi-2 butee . punye lha takk saba nak tunggu kad sch . memang lha sekarang kitee rehad same tp da takk macam dlue . kau da mcam kakak aku , kau pon pggel aku 'adek' kn kad sch ? aku rindu panggilan tuh :'( 


TIARA , terima kasih sebab selama niey da jadik kawan aku . kau lha org yg saluu tolong aku kalu aku ade masalah . kau lha orang yg bangunkn aku kalu aku jatoh . kau lha org yg salu ade time aku mmerlukan seseorang . kau lha org yg sanggop besusa payah utk aku . kau lha org yg salu ade d samping aku takk kire time senang o susa . kau lha org yg sntiasa bg aku semangat . kau lha org yg sntiase buad aku hepy . kau lha org yg buad aku paam n hargai persahabatan . kau lha org yg sayang aku macam adek kau sndiry . kau lha org yg takk pena kdekot dgn aku dr segi harta ataupun kaseh sayang . kau buad hedop aku lebih sempurna . aku tanak bpisah dengan kau . aku tanak kitee putos kwan cmtuh jep . aku tanak hilang kawan yg baek macam kau . aku ngaku kdg-2 aku saked aty dengan perangai kau tp aku kene trime tuh lha kau yg sebna nyeh , tuh lha kawan baek mrangkap kakak aku .




 aku nakk kau tahu yg aku sayang gilee-3 dekat kau . kau lha kawan dunie akhiratt aku dhoe .  kalu kau da bace luahan hati aku niey , aku arap kau dapat hepy kn aku lg mcm dlue . aku nakk tiara yg aku knal dlue . babe , SUMPAH aku sayang gilee kad kau ! Tuhan jee tawu btape rindu nyeh aku dekat kawan baek aku niey . hm :(  last word I LOVE YOU SO MUCH <3

No comments:

Post a Comment